Επιστροφές – Εγγύηση

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Όπως ισχύει για όλες τις αγορές μέσω διαδικτύου, δικαιούστε να αλλάξετε γνώμη για την αγορά σας ακόμα και μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Για να μας επιστρέψετε προϊόντα που παραλάβετε, αλλά αποφασίσατε να μην ολοκληρώσετε την αγορά τους πρέπει να ισχύουν τα κάτωθι:
• Να μην έχουν παρέλθει περισσότερες από 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς
• H συσκευασία των προϊόντων δεν πρέπει να έχει ανοιχθεί και πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.

Εφόσον τα παραπάνω ισχύουν, τότε πρέπει :
• Να μας τηλεφωνήσετε στο 261 062 1665 και να μας ενημερώσετε. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα με όποιο τρόπο επιθυμείτε.
• Να συσκευάσετε καλά το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί και να μας το αποστείλετε. Παρακαλώ σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής/παραλαβής/αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
• Μόλις παραλάβουμε το προϊόν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να μας δώσετε ένα αριθμό τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο θα καταθέσουμε τα χρήματά σας.
Από το ποσό αγοράς θα αφαιρέσουμε το κόστος αποστολής (4 €) και τυχόν αντικαταβολής (2 €) και το κόστος των εξαρτημάτων που μας επιστράφηκαν σε κακή κατάσταση ή σε διαφορετική από την αρχική τους συσκευασία.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Για να μας επιστρέψετε ελαττωματικά προϊόντα, σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης περιορισμένης ευθύνης, πρέπει :
• Να μας τηλεφωνήσετε στο 261 062 1665.
• Εάν απαιτηθεί να μας στείλετε το προϊόν για αντικατάσταση, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων που απαιτούνται για την αντικατάσταση μη ελαττωματικών προϊόντων.
• Αφού παραλάβουμε το προϊόν(τα) και το ελέγξουμε θα σας ενημερώσουμε εάν πρόκειται να αντικατασταθεί ή να σας επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς σας. Από το ποσό αγοράς θα αφαιρέσουμε το κόστος αποστολής (4 €) και τυχόν κόστος αντικαταβολής (2 €).

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η εγγύηση δεν καλύπτει υγρασία παντός τύπου,πέσιμο,σπάσιμο,σπειρώματα,θύρα USB και οποιαδήποτε άλλη βλάβη οφείλεται σε λάθος χρήση της συσκευής.
-Σε περίπτωση που κατα τον έλεγχο διαπιστωθεί κάτι από τα παραπάνω υα ενημερώνεστε με email ,επισυναπτώμενες φωτογραφίες και κόστος.
-Σε αντίθετη περίπτωση (ποθ ο πελάτης δεν σθμφωνεί με την επισκευή) η συσκευή επιστρέφεται χωρίς επισκαυή και χωρίς χρέωση.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές για προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες:
• Υγρά Αναπλήρωσης ανοιγμένα ή σφραγισμένα
• Επιστόμια / Drip tips
• Ατμοποιητές και tank που έχουν γεμιστεί με υγρό αναπλήρωσης

Για τα υπόλοιπα προϊόντα ανάλογα με τις κατηγορίες που ανήκουν ισχύει εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή (DOA – Dead On Arrival) και επιπλέον:

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ SERVICE

Η συσκευή θα πρέπει να συνοδεύεται πάντα από την συσκευασία (κουτί) ,την απόδειξη αγοράς και την αναφορά βλάβης η οποία επισυνάπτεται και πρέπει να συμπληρώνεται.

Παραλαμβάνετε τη συσκευή μαζί με την συσκευασία και απόδειξη αγοράς έτσι ώστε να γνωρίζουμε αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης και να μπορούμε να σας καλύψουμε σε περίπτωση αντικατάστασης.
-Κόστος ελέγχου συσκευής:12,4 ευρώ.Η μόνη περίπτωση στην οποία δεν ισχύει η παραπάνω χρέωση είναι η συσκευή να βρίσκεται εντός εγγύησης και η βλάβη να οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα.
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η χρέωση επιβαρύνει τον πελάτη.Η συσκευή δεν μπορεί να επιστραφεί στον πελάτη αν δεν έχει εξοφληθεί η παραπάνω χρέωση.Σε περίπτωση παραπάνω χρέωσης θα ενημερώνεστε τηλεφωνικά για το κόστος της επισκευής.Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί την επισκευή της συσκευής,το παραλαμβάνει εφόσον εξοφλήσει το κόστος ελέγχου.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΓΡΑΣΙΑΣ

Μπορούμε να προχωρήσουμε σε στέγνωμα ή την επιδιόρθωση εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης και να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε την συσκευή,αλλά δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι δεν έχει υπάρξει εσωτερική διάβρωση και μπορεί να σταματήσει να λειτουργεί στο μέλλον.Σε αυτή την περίπτωση δεν στέλνουμε την ίδια συσκευή 2η φορά στο service .
Στην περίπτωση που αποτύχει η παραπάνω επιδιόρθωση – επισκευή – στέγνωμα και τελικά δεν μπορεί να λειτουργήσει η συσκευή τότε δεν θα υπάρξει καμιά χρέωση εφόσον η συσκευή είναι εντός εγγύησης.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Φορτιστές XTAR 2 έτη εγγύηση. Η εγγύηση δεν καλύπτει καλώδιο και τροφοδοτικό, θύρα USB, σπάσιμο, υγρασία και κινητά μέρη.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το καρτελάκι με το serial number του προϊόντος σφραγισμένο με την ημερομηνία αγοράς.

-Μπαταρίες επαναφορτιζόμενες σε εξωτερικό φορτιστή, εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή.
-Ηλεκτρονικά ΜΟD – συσκευές μεταβλητής,σταθερής τάσης,εγγύηση 90 ήμερων. Η εγγύηση δεν καλύπτει σπάσιμο θύρα usb υγρασία σπειρώματα και κινητά μέρη (κουμπί).
-Μηχανικά MOD ,εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή.
-Ατμοποιητές και tank που δεν έχουν γεμιστεί με υγρό αναπλήρωσης: Εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή.

Για επιστροφές προϊόντων εντός εγγύησης ακολουθείται η παραπάνω διαδικασία επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.